Für statistische Zwecke und um bestmögliche Funktionalität zu bieten, speichert diese Website Cookies auf Ihrem Gerät. Das Speichern von Cookies kann in den Browser-Einstellungen deaktiviert werden. Wenn Sie die Website weiter nutzen, stimmen Sie der Verwendung von Cookies zu.

Cookie akzeptieren
Strähle, Jochen (Hrsg.). Green Fashion Retail. Springer Nature Singapore, 2018.
eng

Green Fashion Retail

  • Springer Nature Singapore
  • 2018
  • Taschenbuch
  • 308 Seiten
  • ISBN 9789811096181
Herausgeber: Jochen Strähle

This book focuses on sustainability in fashion retail, which is fast becoming the pivot point of future fashion retail strategies. Chapters in the book provide theoretical and practical insight on how going green may positively influence the strategy of fashion retailers and marketers, who have to react to the changing society and customer needs. Structured in four main parts, and based on distinct research questions, readers will be able to dig deep into the individual levers for possible adaptions. It thus provides a solid understanding on how to integrate green aspects into any fashion retailers business model.

in Kürze

Andere Ausgaben
Gebunden

in Kürze