Für statistische Zwecke und um bestmögliche Funktionalität zu bieten, speichert diese Website Cookies auf Ihrem Gerät. Das Speichern von Cookies kann in den Browser-Einstellungen deaktiviert werden. Wenn Sie die Website weiter nutzen, stimmen Sie der Verwendung von Cookies zu.

Cookie akzeptieren
Dorn, S. / Cobb-Roberts, D. et al. Schools as Imagined Communities - The Creation of Identity, Meaning, and Conflict in U.S. History. Palgrave Macmillan US, 2006.
eng

S. Dorn / D. Cobb-Roberts / B. Shircliffe

Schools as Imagined Communities

The Creation of Identity, Meaning, and Conflict in U.S. History
  • Palgrave Macmillan US
  • 2006
  • Taschenbuch
  • 232 Seiten
  • ISBN 9781403964724

Government forces mean the notion of a 'community' school has become less defined by decisions on core curriculum. This collection explores the extent to which collective notions of school-community relations have prevented citizens from speaking openly about the tensions created where schools are imagined as communities.

in Kürze

Andere Ausgaben
Gebunden

Etwa 20 Tage