Für statistische Zwecke und um bestmögliche Funktionalität zu bieten, speichert diese Website Cookies auf Ihrem Gerät. Das Speichern von Cookies kann in den Browser-Einstellungen deaktiviert werden. Wenn Sie die Website weiter nutzen, stimmen Sie der Verwendung von Cookies zu.

Cookie akzeptieren
Medway, P. / Crook, D. et al. English Teachers in a Postwar Democracy - Emerging Choice in London Schools, 1945-1965. Palgrave Macmillan US, 2014.
eng

P. Medway / D. Crook / G. Brewis / J. Hardcastle

English Teachers in a Postwar Democracy

Emerging Choice in London Schools, 1945-1965
  • Palgrave Macmillan US
  • 2014
  • Taschenbuch
  • 264 Seiten
  • ISBN 9781349434633

Conflicting conservative and radical impulses in English society after WWII were played out in microcosm in education. They particularly shaped English teaching, examined in three post-war London schools in a detailed study that uses oral history¿interviews with former teachers and students¿and documents including mark books and students' work.

in Kürze

Andere Ausgaben
Gebunden

Etwa 20 Tage