Für statistische Zwecke und um bestmögliche Funktionalität zu bieten, speichert diese Website Cookies auf Ihrem Gerät. Das Speichern von Cookies kann in den Browser-Einstellungen deaktiviert werden. Wenn Sie die Website weiter nutzen, stimmen Sie der Verwendung von Cookies zu.

Cookie akzeptieren
Pacini-Ketchabaw, Veronica (Hrsg.). Flows, Rhythms, and Intensities of Early Childhood Education Curriculum. Peter Lang, 2010.
eng

Flows, Rhythms, and Intensities of Early Childhood Education Curriculum

  • Peter Lang
  • 2010
  • Gebunden
  • 224 Seiten
  • ISBN 9781433109003
Herausgeber: Veronica Pacini-Ketchabaw

In this book, a group of researchers and educators consider in detail the possibilities and tensions of curriculum-making in early childhood education. The book discusses a wide range of issues related to postfoundational approaches to curriculum, such as the images of children and educators, pedagogical narrations, reflective practice, transitions and routines, the visual arts, social change, and family-educator involvement in the classroom.

in Kürze

Andere Ausgaben