Für statistische Zwecke und um bestmögliche Funktionalität zu bieten, speichert diese Website Cookies auf Ihrem Gerät. Das Speichern von Cookies kann in den Browser-Einstellungen deaktiviert werden. Wenn Sie die Website weiter nutzen, stimmen Sie der Verwendung von Cookies zu.

Cookie akzeptieren
Ytre-Arne, Brita / Ranjana Das (Hrsg.). The Future of Audiences - A Foresight Analysis of Interfaces and Engagement. Springer International Publishing, 2018.
eng

The Future of Audiences

A Foresight Analysis of Interfaces and Engagement
  • Springer International Publishing
  • 2018
  • Gebunden
  • 332 Seiten
  • ISBN 9783319756370
Herausgeber: Brita Ytre-Arne / Ranjana Das

This book brings together contributions from scholars across Europe to present findings from a foresight analysis exercise on audiences and audience analysis, looking towards an increasingly datafied world and anticipating the ubiquity of the internet of things. The book uses knowledge emerging out of three foresight exercises, produced in co-operation with more than 50 stake- holding organisations and building on systematic reviews of audience research. It works through these exercises to arrive at a renewed agenda for audience studies within communication scholarship in the context of intrusive and connected interfaces and emerging communicative practices.

in Kürze

Andere Ausgaben
Taschenbuch

in Kürze