Für statistische Zwecke und um bestmögliche Funktionalität zu bieten, speichert diese Website Cookies auf Ihrem Gerät. Das Speichern von Cookies kann in den Browser-Einstellungen deaktiviert werden. Wenn Sie die Website weiter nutzen, stimmen Sie der Verwendung von Cookies zu.

Cookie akzeptieren
Jan¿ec, Lucija / Jurka Lepi¿nik Vodopivec et al (Hrsg.). Implicit Pedagogy for Optimized Learning in Contemporary Education. Information Science Reference, 2018.
eng

Implicit Pedagogy for Optimized Learning in Contemporary Education

  • Information Science Reference
  • 2018
  • Gebunden
  • 364 Seiten
  • ISBN 9781522557999
Herausgeber: Lucija Jan¿ec / Jurka Lepi¿nik Vodopivec / Tina ¿Temberger

Provides vital research on the application of assessment methods for the evaluation of indirect and direct educational methods. While highlighting topics such as language development, teacher agency, and learning process, this publication explores hidden curricula as well as the methods of learning outside of the prescribed school curriculum.

in Kürze

Andere Ausgaben
Taschenbuch

in Kürze