Für statistische Zwecke und um bestmögliche Funktionalität zu bieten, speichert diese Website Cookies auf Ihrem Gerät. Das Speichern von Cookies kann in den Browser-Einstellungen deaktiviert werden. Wenn Sie die Website weiter nutzen, stimmen Sie der Verwendung von Cookies zu.

Cookie akzeptieren
Green, Paul E. / Yoram Wind (Hrsg.). Marketing Research and Modeling: Progress and Prospects - A Tribute to Paul E. Green. Springer US, 2003.
eng

Marketing Research and Modeling: Progress and Prospects

A Tribute to Paul E. Green
  • Springer US
  • 2003
  • Gebunden
  • 364 Seiten
  • ISBN 9781402075964
Herausgeber: Paul E. Green / Yoram Wind

Marketing Research and Modeling addresses state of the art developments including new techniques and methodologies by leading experts in marketing and marketing research. This work emphasizes new developments in Bayesian Decision Analysis, Multivariate Analysis, Multidimensional Scaling, Conjoint Analysis, Applications of Conjoint and MDS technique, Data Mining, Cluster Analysis, and Neural Networks.

in Kürze

Andere Ausgaben
Taschenbuch

in Kürze