Für statistische Zwecke und um bestmögliche Funktionalität zu bieten, speichert diese Website Cookies auf Ihrem Gerät. Das Speichern von Cookies kann in den Browser-Einstellungen deaktiviert werden. Wenn Sie die Website weiter nutzen, stimmen Sie der Verwendung von Cookies zu.
Cookie akzeptieren![Langen, Ralf / Joachim Klewes (Hrsg.). Change 2.0 - Beyond Organisational Transformation. Springer Berlin Heidelberg, 2010.](https://eichendorff21.de/cdata/bAgvBn5c9rdhSVnSY__-CsZ0Okw=/300x0/9783642096235.png)
Change 2.0
- Springer Berlin Heidelberg
- 2010
- Taschenbuch
- 204 Seiten
- ISBN 9783642096235
Consultants from Pleon, Europe's leading communications agency, as well as managers and academics, share their experience with change communication. They offer valuable insights on what engagement, if tackled correctly, can do for organizations, adding both to internal trust and external reputation. "Change before you have to" - the advice by Jack Welch, former CEO of General Electric, still holds true today. Organizations have to face change if they want to succeed economically.
zzgl. Versand
in Kürze