Für statistische Zwecke und um bestmögliche Funktionalität zu bieten, speichert diese Website Cookies auf Ihrem Gerät. Das Speichern von Cookies kann in den Browser-Einstellungen deaktiviert werden. Wenn Sie die Website weiter nutzen, stimmen Sie der Verwendung von Cookies zu.

Cookie akzeptieren
Christiansen, Bryan / John D. Branch (Hrsg.). The Marketisation of Higher Education - Concepts, Cases, and Criticisms. Springer International Publishing, 2021.
eng

The Marketisation of Higher Education

Concepts, Cases, and Criticisms
  • Springer International Publishing
  • 2021
  • Gebunden
  • 480 Seiten
  • ISBN 9783030674403
Herausgeber: Bryan Christiansen / John D. Branch

This edited volume explores the nature, scope, and consequences of the marketisation of higher education. Chapters identify different practices which reflect the marketisation of higher education, and offer various perspectives on the policies and procedures which stimulate and regulate it. The volume takes a holistic approach, following the notion that the marketisation of higher education both drives and is driven by the universities which form the higher education market.

in Kürze

Andere Ausgaben
Taschenbuch

in Kürze