Für statistische Zwecke und um bestmögliche Funktionalität zu bieten, speichert diese Website Cookies auf Ihrem Gerät. Das Speichern von Cookies kann in den Browser-Einstellungen deaktiviert werden. Wenn Sie die Website weiter nutzen, stimmen Sie der Verwendung von Cookies zu.
Cookie akzeptierenAlexis L. Boylan
Visual Culture
- Penguin Random House LLC
- 2020
- Taschenbuch
- 248 Seiten
- ISBN 9780262539364
How to think about what it means to look and see: a guide for navigating the complexities of visual culture. The visual surrounds us, some of it invited, most of it not. In this visual environment, everything we see--color, the moon, a skyscraper, a stop sign, a political poster, rising sea levels, a photograph of Kim Kardashian West-- somehow becomes legible, normalized, accessible. How does this happen? How do we live and move in our visual environments? This volume in the MIT Press Essential Knowledge series offers a guide for navigating the complexities of visual culture, outlining strategies for thinking about what it means to look
Mehr
Weniger
zzgl. Versand
Etwa 20 Tage